444 82 99     bilgiatikeryazilim.com.tr
16 Mart 2020

İş gereği veya özel nedenlerden dolayı sürekli ofiste, işiniz başında olamadığınız zamanlarda kontrolü elden bırakmamak için uzaktan iş yönetimi yapabilmeniz gerekir. Böyle durumlarda Atiker Yazılım ihtiyacınıza göre uzaktan işlerinizi yönetme fırsatı sunar.

 

Uzaktan İş Yönetimi Stratejileri

 

Uzaktan Üretim Takibi

Üretim, sürekli takip gerektiren bir süreçtir. Çünkü gözden kaçan küçük bir hata büyük sonuçlara neden olabilir. Bu nedenle şirket içinde ve dışında üretimin tüm aşamasını sürekli kontrol etmeniz gerekir. Atiker Yazılım ile üretim sürecinin olmazsa olmazları makineler ve personellerin takibini uzaktan da yapabilirsiniz. Kullanılan makinelerin çalışma durumu, arızalanan ve bakım yapılması gereken makineleri kontrol edip istediğiniz makineyi üretim sürecine dâhil edebilir, istediğinizi üretim sürecinden çıkarabilirsiniz. Ayrıca üretimde yer alan çalışanlarınızın vardiyalarını kontrol ederek çalışma periyodlarında değişiklik yapabilirsiniz. Üretiminizin daha verimli gerçekleşmesi için yeni iş emirleri oluşturabilir veya mevcut iş emirlerini kapatabilir, durdurabilirsiniz. Üretim sonunda da ürünlerin depo hareketlerini izleyebilir, depolarınızın durumlarını kontrol edebilirsiniz.

 

Araç Yönetimi

İşletmeniz dağıtıcı konumundaysa araçlarınızı kontrol etmek sizin için büyük önem taşır. Araçlarınızı da uzaktan iş yönetimi süreçlerine dahil edebilirsiniz. Araçlarınızın konumunu ve güzergâh bilgilerini Atiker Yazılım ERP sistemleri sayesinde bulunduğunuz yerden kontrol edebilirsiniz. Ayrıca araçlarınızın bakım bilgilerine de ulaşarak dağıtım faaliyetlerinin sorunsuz bir şekilde gerçekleşmesini sağlayabilirsiniz.

 

Mekân Sınırı Olmadan e-Fatura, e-Defter, e-Arşiv Oluşturma

e-Fatura, e-Defter, e-Arşiv oluşturmak için şirkette olmanız gerektiğini düşünüyorsanız, yanılıyorsunuz. GİB ile entegre olabilen Atiker Yazılım sayesinde faturalarınızı Gelir İdaresi Başkanlığına ânında bildirebilirsiniz. Ayrıca oluşturduğunuz tüm faturaları istediğiniz formatta ilgili kişilere sistem üzerinden gönderebilirsiniz. Tüm bunları yaparken fatura saklama sorunu yaşamazsınız.

 

uzaktan çalışma

Geçmiş Bilgilere Ulaşma

Şirket dışındayken bilgisayarınız veya telefonunuzda kayıtlı olmayan verilerinize ulaşmak isteyebilirsiniz. Atiker Yazılım’ın Bulut Yedekleme Sistemi sayesinde geçmişe ait ulaşmak istediğiniz verilere sorunsuz şekilde ulaşabilirsiniz. Ayrıca yeni oluşturduğunuz verileri de yine Bulut Yedekleme Çözümleri sayesinde bulut ortamında saklayarak güvence altına alabilirsiniz. Bilgilerinizin kaybolması, silinmesi gibi firmanızı tehdit eden riskler ortadan kalkar. Uzaktan iş yönetiminiz sırasında verilere ulaşma sorunu yaşamazsınız.

 

İş Akışı Hatırlatma

İş yoğunluğundan kimi zaman yapılacak işleri unutabilirsiniz. Böyle durumlarda size iş akışını hatırlatacak bir sistem gerekir. Atiker Yazılım’ın hatırlatma ve bildirim gönderme özelliği sayesinde çok farklı işler için bildirim alabilirsiniz. Örneğin e-Uygulamaların GİB’e bildirim tarihleri yaklaştığında uyarı almak için bu özelliği kullanabilirsiniz. Böylece faturalarınızın GİB Portalına yüklenmesi gecikmez.

Bitmek üzere olan stoklarınızdan erken haberdar olarak üretiminizi buna göre şekillendirebilirsiniz. Böylece üretim sistemi hiç aksamayan bir yapıya kavuşur.

Bazı şirketler müşterilerinin doğum günlerini kutlayarak müşterilerine özel kampanya oluşturur. Siz de müşterilerinizin doğum günlerine önem veriyorsanız hatırlatma sistemi sayesinde müşterilerinizin yaklaşan doğum günlerinde uyarı alabilirsiniz. Bu özelliği İnsan Kaynakları politikanız gereği resmi günler ve çalışanlarınızın özel günleri için de kullanarak uzaktan tebrik işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

 

uzaktan iş yönetimi

 

Satış Takibi

Bazı özel durumlarda şirket dışında kalma süreniz haftaları hatta ayları bulabilir. Bu süre zarfında şirketin finansal durumunu doğru ve kolay bir şekilde takip etmek her ERP programı ile mümkün olmaz. Atiker Yazılım’ın estetik arayüzü sayesinde satışlarınız hakkında finansal raporlara tablo veya grafiksel olarak görebilirsiniz. Bu raporları ülke, bölge ve şehir bazlı özelleştirebilirsiniz. Grup şirket olarak faaliyet gösteren veya bayileri bulunan bir işletmeyseniz, diğer şirket ve bayilerinizin mali durumlarını da aynı ekran üzerinden takip edebilirsiniz. Uzaktan iş yönetimi süreçlerinize satış takibini de dâhil etmiş olursunuz.

 

Telefondan Ulaşım

Atiker Mobil ERP ve İş Zekası Uygulamaları ile tüm bu işlemleri ve daha fazlasını telefonunuz üzerinden yürütebilirsiniz. Böylece mekan ve cihazdan bağımsız çalışabilirsiniz. Dokümanlarınızı Whatsapp veya mail üzerinden istediğiniz kişilerle paylaşabilirsiniz. Ayrıca son aldığınız raporları internet bağlantınız olmasa bile offline olarak görmeye devam edersiniz. Böylece kontrol etmeniz gereken tüm işler sizinle birlikte her an yanınızda ve ulaşılabilir olur.

 

Bizi Takip Edin

 

facebook ikon       instagram ikon       LinkedIn ikon       twitter ikon       youtube ikon

Yorum Yaz
 
 
 
 
 

Kategoriler

Son Gönderiler

Servis Hizmeti Veren F...
13 Ağustos 2020Devamı İçin Tıklayınız.
Üretim Sektörü İçin En...
10 Ağustos 2020Devamı İçin Tıklayınız.
e-Mutabakat Nedir?...
06 Ağustos 2020Devamı İçin Tıklayınız.
Şehirlerin Akıllı Hâli...
27 Temmuz 2020Devamı İçin Tıklayınız.
BA / BS Hakkında Bilin...
23 Temmuz 2020Devamı İçin Tıklayınız.

Haftanın Sözü

“Düşmanınızın neden korktuğunu anlamak için sizi ne ile korkuttuğuna bakın.” Eric Hoffer
yukari