444 82 99     bilgiatikeryazilim.com.tr
16 Temmuz 2020

Mobil Anket Programı ile firmalar Müşteri İlişkileri Yönetimi için müşterilerine yönelik yaptıkları anket uygulamalarından daha hızlı geri dönüş alabilirler.

 

Firmalar tarafından verilen ürün veya hizmetin amacının müşteri memnuniyeti olduğu düşünüldüğünde müşterilerin görüşlerini öğrenmek son derece önemli bir konu. Firmalar müşterilerinin memnuniyet durumlarını, istek, öneri ve şikayetlerini öğrenmek için farklı yöntemler uygular. Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) kapsamına giren bu yöntemlerden biri de müşterilerine belirli aralıklarla uyguladıkları anketler. Anketler sayesinde firmalar yeni, potansiyel ve mevcut müşterilerine farklı sorular yönelterek müşterilerinin firma, çalışan ve ürün veya hizmetleri gibi konulardaki görüşlerini öğrenebilir. Anket uygulamalarının mobil cihazlar üzerinden yürütülmesi firmaya ve çalışanlara hız kazandırır. Daha fazla müşteriye ulaşmasını sağlar.

 

Müşteriye Yönelik Anket Uygulamaları

Mobil Anket Programının amacı müşterilerin firmaya olan bakış açısını öğrenmek, firmaların kendini geliştirerek daha faydalı hizmet sağlamak ve verimini artırmaktır. Mobil Anket Programı sayesinde plasiyerler, müşteri hizmetleri, halkla ilişkiler gibi müşteriyle yakın temasta bulunan ve müşterilere anket sunan çalışanlar hem zamandan tasarruf edebilir hem de anketlerden elde ettikleri sonuçlara kolay erişim sağlayabilir. Mobil Anket Programının internete ihtiyaç duymadan çalışabilme özelliği sayesinde anket bilgilerine her yerden ulaşılabilir. Bu program anket sonuçları daha sağlıklı ve hızlı şekilde analiz ederek daha çabuk çözüme ulaşılmasını sağlar. Firmalar anketlerini mobil cihazlar üzerinden yöneterek pek çok işlemi yerine getirebilir.

mobil anket prıgramı

 

Anket Tanımlama

Firmalar mobil cihaz/cihazlar üzerinden farklı konularda müşterilerine birden fazla anket tanımlayabilir. Anketlerin konusuna, hedef kitlesine özel önemli ve hatırlatıcı bilgileri açıklama olarak ekleyebilir. Anketlerin oluşturulma tarihini kaydedebilir.

 

Soru Tanımlama

Anket formlarında sorulara verilecek cevap tipi çoktan seçmeli veya sabit giriş tercihleri ile oluşturulabilir. Sorulara “evet-hayır”, “iyi-orta-kötü” veya özelleştirilebilir şekilde başka bir cevap seçeneği belirlenebilir. Cevaplardan elde edilecek sonuçların metin veya sayılsal olarak nasıl alınacağı belirlenebilir.

 

Anket Atama

Anket atama aşamasında anketi uygulayacak çalışanın bilgileri girilebilir. Anket formunu dolduracak müşterilerin veya anketi dolduran farklı kişilerin bilgileri ve anketlerin doldurulması gereken tarih kaydedilebilir. Açıklama bölümüne anketle ilgili önemli bilgilere ve uyarılara yer verilebilir.

anket uygulamaları

 

Anket Görme

Çalışanlar hangi tarihte, hangi müşteriye, hangi anketi yapacağını görebilir. Anketlerin yapıldığı veya yapılmadığı görüntülenebilir. Böylece çalışanlar bu tür durumlara karşı hazırlıklı olur.

 

Anket Uygulama

Anket soruları liste olarak görüntülenebilir. Bu aşamadan sonra anketler uygulanacakları müşterilere yöneltilerek CRM çalışması başlamış olur.

 

Anket Uygulamalarının CRM'e Katkısı

Anket uygulamalarının mobil üzerinden yönetilmesi çalışmalara hız kazandırdığı için daha fazla müşteriye ulaşılmasını sağlar. Anketler sayesinde müşterilerin bilgileri, tercihleri öğrenilebilir, ürün veya hizmetle ilgili deneyimleri elde edilebilir. Eğer müşteriler firmalardan oluşuyorsa firmaya ait unvan, sektör, ürün grupları gibi firmaya ait bilgiler kaydedilebilir. Böylece müşterilere ait büyük bir very havuzu oluşturulur. Anket uygulamaları sayesinde ürün veya hizmetler hakkındaki görüşleri elde edilerek firmaların CRM politikalarına katkı sağlanmış olur.

 

Bizi Takip Edin

 

facebook ikon       instagram ikon       LinkedIn ikon       twitter ikon       youtube ikon

Yorum Yaz
 
 
 
 
 

Kategoriler

Son Gönderiler

Servis Hizmeti Veren F...
13 Ağustos 2020Devamı İçin Tıklayınız.
Üretim Sektörü İçin En...
10 Ağustos 2020Devamı İçin Tıklayınız.
e-Mutabakat Nedir?...
06 Ağustos 2020Devamı İçin Tıklayınız.
Şehirlerin Akıllı Hâli...
27 Temmuz 2020Devamı İçin Tıklayınız.
BA / BS Hakkında Bilin...
23 Temmuz 2020Devamı İçin Tıklayınız.

Haftanın Sözü

“Düşmanınızın neden korktuğunu anlamak için sizi ne ile korkuttuğuna bakın.” Eric Hoffer
yukari