444 82 99     bilgiatikeryazilim.com.tr
Blog
20 Ağustos 2020
Güllü YILDIRIM - Crm - 0 Yorum
Müşterilerin kullandıkları ürün veya aldıkları hizmetten beklentisi değişime uğradı. Bu değişimle paralel olarak müşterilerin firmalara bakış açısı ve firmalardan beklentileri değişti. Bu da firmaların müşterilere yönelik geliştirdikleri stratejilerde köklü değişikliklere gitme ihtiyacını doğurdu. Uzun yıllar boyunca uygulanan yöntemlerin artık yeterli olmadığı g...
Yazının Devamı
13 Ağustos 2020
Güllü YILDIRIM - Crm - 0 Yorum
Teknik servis hizmeti sağlayan firmaların ihtiyaçları ve istekleri analiz edilerek geliştirilmiş olan Teknik Servis Yönetimi modülü ile kendi ürettiğiniz veya ticaretini yaptığınız ürünlerin satış sonrası hizmetlerini takip edebilirsiniz....
Yazının Devamı
19 Haziran 2020
Güllü YILDIRIM - Crm - 0 Yorum
Kırtasiye, yayınevi gibi kitap satışı yapan mağazalar için geliştirilen ERP Modülleri ile mağazanızın tüm faaliyetlerini etkin şekilde yönetin!...
Yazının Devamı
05 Haziran 2020
Güllü YILDIRIM - Crm - 0 Yorum
CRM(Customer Relationship Management) tüm ölçekteki şirketlerin müşterilerini daha iyi tanımaları ve yeni müşteriler oluşturmalarını sağlayan bütün stratejileri ifade eder. Türkçe karşılığı Müşteri İlişkileri Yönetimi olan CRM, bir şirketin tüm işlerini kapsaması nedeniyle ayrı bir öneme sahiptir. Müşteri İlişkileri Yönetimi, başta satış, pazarlama, müşteri hizme...
Yazının Devamı
27 Nisan 2020
Güllü YILDIRIM - Crm - 0 Yorum
ERP programları genel olarak aynı sektöre yöneldiği için bazı sektörler ve çalışma alanlarına bu konuda yeterli hizmet verilmemektedir. Bu sektörlerden biri olan hayvancılık sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin iş takibini kolaylaştıracak yeterli teknolojik hizmet bulunmamaktadır....
Yazının Devamı
10 Eylül 2019
Güllü YILDIRIM - Crm - 0 Yorum
Günümüzün rekabetçi koşullarında verimliliğin artmasının ilk koşulu maliyetleri doğru şekilde yönetmektir. İşiniz büyüdükçe maliyetlerinizi yönetmek daha da zorlaşır. Özellikle büyük şirketlerde filonuzun kontrolü karmaşık ve zaman alan bir süreç hâline gelebilir. Yanlış araç takip sistemlerinin kullanımı ise şirketlere ek maliyet ve zaman yükü getirir. Bu karmaş...
Yazının Devamı

Kategoriler

Son Gönderiler

BA / BS Bildirimi Hakk...
24 Ağustos 2020Devamı İçin Tıklayınız.
Müşteri Deneyimini Mük...
20 Ağustos 2020Devamı İçin Tıklayınız.
Yeni Çağın İşçileri Al...
17 Ağustos 2020Devamı İçin Tıklayınız.
Servis Hizmeti Veren F...
13 Ağustos 2020Devamı İçin Tıklayınız.
Üretim Sektörü İçin En...
10 Ağustos 2020Devamı İçin Tıklayınız.

Haftanın Sözü

“İnsanlar başaklara benzerler, içleri boşken başları havadadır, doldukça eğilirler.” Montaigne
yukari